GOD JUL

Stjärnorna faller i natten nu...
I bakgrunden spelas julmusik och jag har precis satt mig i soffan med en filt och en stor kopp varm choklad.

Not! Sitter på en köksstol och äter hårdbröd.

I morgon ska jag till Birsta och handla mina julklappar. Jag som skulle vara ute i god tid i år. Gick det bra? Nej. Det kommer förmodligen vara kaos och jag kommer få damp.

Om någon på Facebook skriver GOD JUL kl. 00:00 på julafton så kommer jag att ta livet av mig.

När det är mörkt och jag är ute och vandrar med Zorro och det kommer en bil så speglar ljusen av sig i elledningarna på tågrälsen. Det ser alltid ut som bussen i Harry Potter som kommer då. Det är coolt! Ni borde komma hit och titta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: