Mormor och morfar ♥

Jag pillar på mobben.

Morfar: surfar du?
Jag: haha ja
Morfar: med vem då?
Jag: va? Inte med någon
Morfar: man kan inte surfa ensam!!!
Jag: men vad säger du? Det gör man ju hela tiden.
Morfar: Birgitta! Jag frågade Ronja vem hon surfar med och hon säger att hon surfar ensam, det kan man väl inte göra? Och nu skattar hon!
Mormor: du vet inte ens vad surfa betyder och det gör inte jag heller.


Varje år är det ju något som blir årets julklapp. I år är det matkassen.

Mamma: årets julklapp är matkassen.
Morfar: vem fick den då?
Mamma: va?
Morfar: ja vem fick den!!?!!?
Mamma: men jag förstår inte vad du menar.
Morfar: man fattar aldrig vad du pratar om!! Du berättar aldrig klart någonting!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: