Alla hjärtans

Vilken underbar dag.
Jag vaknade av att min fina grabb klampade in med frukost på sängen ♥. Smörgåsar och ägg - formade som hjärtan, rosor, choklad, halsband och en jättegullig nallebjörn. Redan där var jag överlycklig, sedan plockade han fram ett kuvert och i kuvertet låg ett kort där han hade skrivit så fint "Du och jag i Paris över helgen älskling ♥". Hihihi han är så fin.

Han är det finaste jag har. Även fast vi inte träffats så länge så är mina känslor starkare än någonsin. Det har varit den absolut bästa månaden i mitt liv. Jag hoppas att vi snart förlovar oss och bildar familj :'DDDDD

I kväll ska vi på bio och restaurang. Det kan inte bli bättre :).

Jag älskar min Alexander den store♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: