Turkiet

Jag vill åka till Turkiet igen! Jag saknar Turkiet.

Jag saknar äcklen som jobbade på hotellet.
Jag saknar bajskorven vi hade i toaletten.
Jag saknar vår usla utsikt.
Jag saknar gubben som slemmade ner våra munnar när vi skulle åka hem.
Jag saknar han som trodde att jag var en transvestit.
Jag saknar killen som lurade på oss ett par solstolar flera kilometer bort.
Jag saknar fiskarna runt mina fötter.
Jag saknar vår ac som kunde väcka oss på natten och lukta skit.
Jag saknar den äckliga maten.
Jag saknar att längta efter lasange.
Jag saknar killarna som jag klämde på mina bröst inför.
Jag saknar grabbarna från London.
Jag saknar att bli lurad på pengar.
Jag saknar att se Malle hångla med bartendern.
Jag saknar vågorna.
Jag saknar allt skräp som forsades upp på stranden.
Jag saknar den lilla affären utanför vårt hotell.
Jag saknar att åla mig upp på ena sidan av madrassen och ramla i på den andra.
Jag saknar baren vi älskade.
Jag saknar killen från Sundsvall.
Jag saknar att gå till stranden.
Jag saknar killen jag försökte köpa knark av.
Jag saknar att han försökte sälja knark till mig.
Jag saknar hans papegoja.
Jag saknar mitt och Malles bråk.
Jag saknar att bestämma att vi inte ska bli fulla och bli aspackade ist.
Jag saknar att glömma namnet på vårat hotell.
Jag saknar taxichaufförerna som luktade svett.
Jag saknar vår lyhörda toalett.
Jag saknar dom äckliga drinkarna på hotellet.
Jag saknar vår lilla pool.
Jag saknar killen med datorn i receptionen.
Jag saknar att gå ner med främlingar i spat mitt i natten.
Jag saknar vår städerska.
Jag saknar killen som alltid klämde på mina kinder.
Jag saknar den svettiga, inoljade, halvnakna tanten på stranden.
Jag saknar Malles brännskada.
Jag saknar "grillkvällarna" på hotellet.
Jag saknar tromberna.
Jag saknar att höra grabbgänget från balkongen.
Jag saknar att riva drinkar.
Jag saknar att bli full på en drink.
Jag saknar att skicka sms till mamma och säga att jag inte har råd att köpa vatten.
Jag saknar min tändare.
Jag saknar den svettiga hissen.
Jag saknar att ligga och flyta på en madrass hela dagen.
Jag saknar att se malles kamera gå sönder.
Jag saknar att dunka musik på rummet innan en utekväll.
Jag saknar att köpa chips.
Jag saknar att bajsa på flygplanet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: