Det var bättre förr

Jag språkade med Malle i natt och vi kom fram till att det var bättre förr!
Jag önskar att jag var 15 igen. Allt var så jävla roligt då, och då önskade man bara att man var 20. Varför? Nu är allt värdelöst. Inte en enda utekväll slår en kväll för 5 år sedan.
Jag blir rörd över mitt liv. JAG HAR HAFT SÅ JÄVLA ROLIGT!!!!!!!!!!!!

Vi kom även fram till att vi är besatta av våra mobiler och internet. Så ikväll när vi ska hänga med våra väninnor så har vi bestämt att ingen får plocka upp telefonen, ingen får läsa ett sms, ingen får visa ett klipp på youtube, ingen får logga in på fb. Vi får endast svara om det ringer. För så här är det... Att när vi är med varandra så kan vi inte ens sitta och prata utan att snegla på mobilen eller skicka iväg ett sms. Läskigt som fan. Jag undrar hur detta kommer att gå.

Hahaha förresten.. Vi kom på denna idé för att vi vill att det ska vara som när vi var unga, när det knappt fanns internet på mobilerna. Så ikväll ska vi försöka vara unga.... Vet ni vad vi ska göra? Spela TP. Hahahahahahahahaha. Jag älskar Malle och jag älskar mig själv.

MEN mest av allt älskar jag mitt liv för att det har varit så otroligt jävla bra, jag har haft så otroligt jävla kul, jag har skrattat så otroligt jävla mycket, jag har träffat så otroligt jävla underbara människor. Jag skulle göra om allt igen om jag fick chansen. Skulle det komma en ande nu och ge mig en önskning så är det nog det jag skulle önska, att spola tillbaka tiden 5-6 år. OCH FRED PÅ JORDEN! / Miss Armsjön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: