Sorgen är total

I morse vaknade jag av att Zorro bet på något, var för trött för att orka bry mig. Innerst inne kände jag att något var fel och kunde inte somna om, då klev jag upp och jag möttes av det värsta jag bevittnat i hela mitt liv. Min toffel i bitar. Nu jublar Malle. Min älskade fina toffel. Har aldrig någonsin blivit så ledsen över ett substantiv.

Älskade toffel..
Innan jag köpte dig så trodde jag att jag var lycklig, men så var inte fallet. Du visade mig riktig lycka på så många olika sätt. Du litade på mig, att jag skulle använda dig och jag litade på dig, att du skulle värna om min fot. Och det gjorde du verkligen, du värnade om min fot ända in i det sista. Om jag visste att du skulle försvinna från mig så hade jag aldrig tagit av dig från min fot. Jag lovar dig här och nu att jag kommer att ta väl hand om din vän. Vi ses i himmelen. Jag kommer alltid att älska dig


Kommentarer
Postat av: Mallee

JAG ÄLSKAR ZORRO! SKA KÖPA MASSA KARAMELLER TILL HONOM NÄR JAG KOMMER OCH HÄLSAR PÅ! =D

2012-01-20 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: