What's going on?

Hej!
Just nu ligger jag i min säng och chillar. Har precis tittat på Grattis världen. Fy fan i hela helvetet vad jag älskar Filip och Fredrik. Dom har blivit mitt liv. Varje kväll lyssnar jag på deras podcast. Underbart. Orka bry.

Mina tofflor hänger och dinglar som vanligt. Dom är för stora. Jag funderar på om jag ska göra något vettigt med mitt liv. Jag har tex en liten fimp som ligger på min hylla. Jag borde gå ut och röka den. Gött. Jag snusar fortfarande inte, men ibland kan det vara gott med lite rök i lungorna. Cool tjej 91.

Jag har en grej som jag inte kan sluta skratta åt. Det är såklart ett av mina egna skämt, det är bara dom som är roliga. För ett tag sedan så lurade jag en person att jag egentligen bara har ett riktigt öga och ett låtsasöga och att låtsasögat ploppar ut varje gång jag nyser. Hahahaha hur rolig är inte jag på en skala? Jag älskar mig själv.

Näääää nu ska jag spela lite Wordfeud. Vågar DU möta mig? Lägg till mig, Ronja1991



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: