Widerstedt

Här har det varit torrt ett tag. I puppan alltså. Nej jag har mens så där är det blött HEHEHEHE.

Nääää men jag gör inget.
Vill typ åka skoter.
Borde typ duscha och bädda rent.
Ska typ ligga kvar i sängen.

I natt drömde jag att jag laddade ner filmer, det var den bästa drömmen i mitt liv.
________________________________


En dikt skriven av mig

När snöflingorna faller
Ner på marken
Tar jag sparken
Ner till arken
Eller parken
I parken finns pojkar
Som blir rädda när jag kommer
Jag säger hej
Dom skriker tjej
Sen är dom borta
Jag sparkar vidare
Dom kallar mig glidare
Eller slidare
Jag träffar en man
Jan heter han
Han tror han kan
Han älskar tegel
Jag åker hem igen utan att titta i min backspegel

Ronja Helsing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: